دانلود رمان بیگناه (PDF و موبایل)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394
بازدید : 49
نویسنده : جهان پسند

 نام رمان : بیگناه 

 نویسنده : estahrij کاربر انجمن نودهشتیا

 حجم کتاب : ۴٫۴ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۰٫۹ (کتابچه) – ۰٫۳ (ePub) – اندروید ۰٫۸ (APK) 

 ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، ePUB ، APK

 تعداد صفحات : ۳۱۰

 خلاصه داستان :

در مورد دو دوسته که پلیسن. با دو دنیای متفاوت. یکی بدشانس و دیگری خوش شانس (البته تاحدودی)
 همه به یه نوعی درگیر یه پرونده میشن. هرکدوم یه دغدغه ای دارن که هیچکدوم مسبب اتفاق افتادنش نبودن.. همه دارن از دست یک نفر که داره بازی رو می چرخونه، بازی می خورن و خودشون نمی فهمن. نمی فهمن که همه این کارا هیچه.. فقط نجات دادن مهمه. نجات عزیزانی که وارد این جریانات شدن. خواسته یا ناخواسته.

 

 قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

 پسورد : www.98ia.com

 منبع : wWw.98iA.Com

 با تشکر از estahrij عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

 دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

 دانلود کتاب برای کلیه ی گوشی های موبایل (نسخه PDF)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

 دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

 دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

 قسمتی از متن رمان :

وارد خونه شدم.مثل همیشه بوی غذا رو استشمام کردم.با وجود خستگی زیاد,یه لبخند روی لبم اومد.
داشتم کفش راحتی پا می کردم که صدای ساناز رو شنیدم:سلام بابایی.
نگاش کردم.با یک عروسک توی دستش,وسط هال ایستاده بود.کفشمو پا کردمو رفتم سمتش.
کیفمو گذاشتم زمینو بغلش کردم:سلام مخمل بابا.خوبی عزیزم؟
بعد صورتشو بوسیدم.خنده شیرینی کرد که دلم ضعف رفت براش:مرسی بابایی.خوب خوبم.
نوک دماغشو گرفتمو گفتم:قربون حرف زدنت بره بابایی.
همونطور که بغلم بود,رفتم سمت آشپزخونه.
گفتم:مامانی کجاست؟
بادستش به بالا اشاره کرد:اتاقتون.
ناخودآگاه یه لبخند روی لبام اومد.
-میای پایین بابایی؟
لباشو غنچه کرد:نه.
لپاشو بوسیدم:بابایی هم خسته اس وهم گرسنه.می خواد بره دستوصورتشو بشوره.میزاری بره؟
مجبور بودم باهاش بچگونه حرف بزنم.وگرنه راضی نمیشد.
گفت:باشه.
بعد خودشو خم کرد سمت پایین.روی زمین گذاشتمش:افرین دختر بابا.
باهمون اخم رفت سمت مبل.چه قدر پرتوقع بود.
رفتم سمت اتاقم.بادرزدن وارد شدم:اجازه ست؟
سیما که روبه روی آینه میز پاتختی ایستاده بود به سمتم برگشت.
بادیدنم لبخند زد:بفرمایید آقا.




:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: 98ia , android , apk , epub , estahrij , iphone , jar , Java , PDF , آندروید , آیفون , اندروید , ایفون , بیگناه , بیگناه کامل , جاوا , داستان , داستان ایرانی , داستان عاشقانه , دانلود , دانلود بیگناه , دانلود بیگناه pdf , دانلود بیگناه اندروید , دانلود بیگناه موبایل , دانلود بیگناه کامل , دانلود رایگان رمان , دانلود رایگان رمان بیگناه , دانلود رایگان کتاب , دانلود رمان , دانلود رمان pdf , دانلود رمان الکترونیکی , دانلود رمان اندروید , دانلود رمان ایرانی , دانلود رمان برای اندروید , دانلود رمان بیگناه , دانلود رمان بیگناه کامل , دانلود رمان عاشقانه , دانلود رمان عاشقانه ایرانی , دانلود رمانهای estahrij , دانلود کتاب اندروید , دانلود کتاب ایرانی , دانلود کتاب ایرانی عاشقانه , دانلود کتاب برای اندروید , دانلود کتاب بیگناه , دانلود کتاب داستان , دانلود کتاب رایگان , دانلود کتاب رمان , دانلود کتاب رمان ایرانی , دانلود کتاب عاشقانه , دانلود کتاب موبایل , رمان , رمان pdf , رمان اندروید , رمان ایرانی , رمان برای اندروید , رمان بیگناه , رمان بیگناه estahrij , رمان بیگناه موبایل , رمان بیگناه کامل , رمان جدید , رمان عاشقانه , رمان عاشقانه جدید , رمان نوشته estahrij , رمانهای estahrij , رمانی ایرانی , نود و هشتیا , نودهشتیا , نودوهستیا , نوشته کاربر نجمن , نوشته کاربر نودهشتیا , پرنیان , پی دی اف , کتاب , کتاب آندروید , کتاب آیفون , کتاب اندروید , کتاب برای اندروید , کتاب برای موبایل , کتاب بیگناه , کتاب رمان ایرانی , کتاب مخصوص موبایل , کتاب موبایل , کتابچه ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 6796
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com